SOLUCJA | TEKSTY WPROWADZAJĄCE | SAVE

Jest to niewątpliwie najtrudniejsza misja, z jaką do tej pory mogliśmy się spotkać. Nasza wiocha znajduje się na niewielkiej wyspie. Można się na nią dostać dwoma mostami oraz wąskim przesmykiem znajdującym się na północny zachód od grodu. Kluczem w tym zadaniu jest jak najszyybsze wybudowanie chaty wojów. Umożliwi nam ona budowę palisady, którą należy się zabarykadować na wyspie blokując trzy wspomniane przejścia. Nie musimy się martwić o to jak później się wydostaniemy poza obszar wyspy. Wystarczy stworzyć kapłana, który zniszczy palisadę używając czaru "deszcz ognia". Podczas obrony wioski należy stosować następującą taktykę: wrogim jednostkom pozwalamy atakować nasze zabudowania, które tymczasem są naprawiane przez drwali, a my atakujemy wroga za pomocą jednostek miotających. Taktyka ta przynosi bardzo dobre skutki nie tylko w tej misji. W północno-wschodnim rogu mapy znajduje się świątynia otoczona drzewami, które na samym początku powinniśmy ściąć. Jeśli już otoczymy się palisadą, przyjdzie czas na rozbudowę wioski i armii. Po dorobieniu się odpowiedniego oddziału (około szesnastu chłopów) należy ruszyć na wojaczkę. Proponuję wydostać się przez wąski przesmyk znajdujący się na północy (po uprzednim rozwaleniu palisady). W pólnocno-zachodnim rogu mapy stacjonuje sześcioosobowy oddział. Po unieszkodliwieniu ich udając się na południe dotrzemy do lasu i drogi, za którą jest świątynia, a jeszcze dalej wioska wroga. Po rozprawieniu się z cienką obroną i spaleniu budynków skierujmy swe oddziały na zachód by przejść przez most obok świątyni. Spotkamy tam oddział worga zaszyty w gęstwinie lasu. Zostało nam jeszcze kilka oddziałów, które spotkamy idąc na wschód a później na północ. Ale co ja się będę rozpisywał. Sami na pewno poradzicie sobie równie dobrze.
Mapa tej misji.