SOLUCJA | TEKSTY WPROWADZAJĄCE | SAVE

Twoja wioska znajduje się w południowo-wschodnim rogu mapy, na niewielkiej wysepce. Choć można się na nią dostać trzema mostami, to wróg będzie nacierał tylko z zachodu, górnym mostem. Poza wysepką, na południwym zachodzie znajduje się świątynia. Mimo to będzie nam bardzo trudno. Na samym początku stwórzmy trzy krowy. Stosując taktykę z poprzedniej misji próbujmy odciągać wroga od zabudowań i naszych krów. Najlepiej wystawić obronę przed mostem. Cały czas broniąc wioskę, starajmy się stworzyć drugą oborę z krowami oraz uzupełniajmy szeregi naszej armii. Gdy dojdziemy do pewnej stabilizacji i w miarę spokojnie będziemy dawać sobie radę z atakami wroga, wybudujmy jeszcze dwie chaty drwali i myśliwych oraz zasiedlmy je. Nowo powstały oddział wyprowadźmy z wyspy wschodnim mostem i wyślijmy na północ, aż do końca mapy. Kierując się na zachód przejdźmy przez most i skręćmy na południe. Dotrzemy do świątyni. Bez większych kłopotów powinniśmy opanować to miejsce i uleczyć rannych wojów. Po opuszczeniu świątyni skierujmy się na północ, a później na zachód aż do samego rogu mapy. Najprawdopodobniej będzie tam niewielka grupka wrogów. Po dość jednostronnym pojedynku udajmy się do wioski wroga. Całkiem możliwe, że wróg odeprze nasz atak, bowiem obrona nie należy do najsłabszych. Najlepiej wtedy przysłać jdnostki, które zostawiliśmy wcześniej do obrony wiski lub wyszkolić nowe. Porażka Pomorzan jest już tylko kwesitą czasu...
Mapa tej misji.