SOLUCJA | TEKSTY WPROWADZAJĄCE | SAVE

Na początku muszę powiedzieć, że ta misja jest naprawdę bardzo trudna. Miałem z nią olbrzymie kłopoty. Sposób przejścia, jaki tu przedstawiłem wcale nie musi być skuteczny w Waszym przypadku. Jeśli więc nie wychodzi, to spróbuj inną metodą. Ja rozpoczynałem to zadanie kilkanaście razy, zanim tryby zaskoczyły i udało mi się pokonać przeciwnika. Zerknijcie na zamieszczoną gdzieś tutaj mapę. Wiele Wam ona ułatwi. Powodzenia. Na pewno się przyda. Zaczynamy w południowo-wschodnim rogu mapy. Mamy rozbudować wioskę i zniszczyć przeciwnika. Stwórzmy trzy krowy i odsłońmy trochę terenu wokół wiochy. Na północy jest świątynia. Gdy zdobędziesz mleko, wybuduj jeszcze jedną oborę i trzy krowy. Dwóch myśliwych wyślij na połnoc środkiem mapy. Na samej górze dotrą do morza. Niech teraz skręcą w prawo. Dojdą do wąskiego przesmyku szerokiego na dwa pola. Ustaw swoich ludzi tak, aby uniemożliwić przedostanie się jednostek wroga. Teraz stwórzmy chatę drwali i myśliwych oraz jednego drwala. Po wybudowaniu chaty wojów postaw dwie palisady przed mostem na północny-zachód od wioski oraz przed cienkim mostem na północy. Uniemożliwisz w ten sposób wyjście poza obszar zachodniej części terenu. Nie wysyłaj jednak drwali do domu. Musisz jeszcze zagrodzić drogę gostkom z północy. Wystarczy postawić trzy segment palisady, tuż obok niżej położonego mostu. Jeżeli zrobiłeś dokładnie to co ja, to masz naprawdę olbrzymi obszar do rozwoju, a wrogów "gdzieś". Do najazdu na wroga wystarczy około dwudziestoosobowa armia. Nikt jednak nie powiedział, że nie możemy stworzyć większej. Pamiętają o trudnościach, jakich nam przysporzyli wrogowie zorganizujmy jak najlepszą armię i wyruszmy na to zdradzieckie plemię. Dodam tylko, że wróg ma dwie wioski: na zachodzie oraz na północym wschodzie. W tekście wprowadzającym napisano "Krew za krew, śmierć za śmierć...". Święta prawda.
Mapa tej misji.