SOLUCJA | TEKSTY WPROWADZAJĄCE | SAVE

Tym razem naszym zadaniem jest eskortowanie Dvarhka Oldrina w drodze do oznaczonego miejsca. Poruszamy się po górach. Zbierzmy drużynę i chodźmy na wschód, później na północ. Dojdziesz do początku drogi. Podążaj nią na północ aż do brązowego znaku. Wtedy skręć na wschód. Uważaj, bo blisko Ciebie są wrogowie (na północnym zachodzie). Wyżej oddziału jest małe jeziorko. Spal drzewa znajdujące się na prawo. Niżej nich są kolejne drzewa, za którymi jest świątynia. Idź wyżej wcześniej spalonych drzew (tych obok jeziorka). Przepuszczaj pojedynczo jednostki trzymając się jak najbliżej prawej strony. Dojziemy do strzałki ułożonej z kamieni. Nie idźmy jednak w kierunku, który ona wskazuje. Czyha tam na nas strzyga i dwa niedźwiedzie. Na północy są dwa wąskie przejścia. Przejdźmy przez nie. Uważaju na wrogów. Najlepiej poruszać się z dala od nich. Często używaj czaru "dalekiego widzenia". Po dojściu do północnej granicy mapy idźmy w prawo. Przygotujmy się na spotkanie ze strzygą. Naajlepiej do walki wystawić kapłana. Ważne jest, by zabić ją od razu. Jeżeli ucieknie, to odzyska energię w świątyni. Jeżeli nasze jednostki są uszkodzone, to wróćmy nimi do świątyni na południu. Idźmy na wschód. Przy zwężeniu użyjmy czaru "dalekiego widzenia". Na wschodzie powinniśmy zobaczyć czterech wrogów. Zabijmy ich sopelkami. Skierujmy się na południe. Za dwoma ogniskami ustawiona jest strzyga. Po zabiciu jej spalmy drzewa po lewej i palisadę. Za nimi jest świątynia i miejsce docelowe wędrówki Dvarhka Oldrina. On jest już bezpieczny, a my możemy się cieszyć z ostatecznego ZWYCIĘSTWA!!! Cała Polska jest NASZA! Zemsta się dokonała! Już nikt nam nie zagrozi. Chyba...
Mapa tej misji.